sobota, 14 kwietnia 2012

Coś od autorki.

Witam.!
Chciałabym wam serdecznie podziękować za wszystkie komentarze i wejścia na mojego bloga. Nie macie pojęcia jak się cieszę, że ktoś to w ogóle czyta. :) Myślę, że jeszcze dzisiaj zacznę pisać nowy rozdział, ale zastanowię się czy go dziś wrzucę. To właściwie od was zależy, od waszych komentarzy. Bo jeśli widzę, że chcecie żebym dalej pisała i chcecie to czytać to mam motywację i piszę, ale jeśli jest cicho to jakoś nie czuję potrzeby wrzucania tego na bloga. Swoją drogą dobrze przyjmuję krytykę, lubię wiedzieć co się wam podoba, a co chcielibyście zmienić bo wam nie pasuje, więc jeśli coś to pisać. : p 

A tak ogólnie co tam u was? Co robicie? Macie jakieś plany na weekend? U mnie trochę kiepska pogoda, więc jak na razie siedzę w domu.

6 komentarzy:

  1. Też tak mam,gdy jest mało komentarzy.Co do opowiadania-bardzo fajne!
    To ta od egzaminów hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba, ale to już wiesz ;)
    U mnie nudaa , zimno i wgl. ;/
    Dodałam prolog: http://one-direction-cute-story.blogspot.com/
    Zapraszam . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej zajebisty blog pisz dalej ile wlezie czekam na dzisiejszą notkę buziaki;* KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny blog,więc pisz go ;D Aaa. U mnie okropnie.. Złapałam jakiegoś wirusa i siedzę w domu ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej , mnie też się strasznie podoba . ;) Może wprowadzisz jeszcze jedną bohaterkę dla Hazzy ?

    Taką trochę pokręconą i trudną do zdobycia ? Bo wiesz byłoby jeszcze bardziej ciekawiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Następny rozdział mam już prawie cały w głowie, jednak na bloga dodam go jutro, obiecuję. :)

    OdpowiedzUsuń