niedziela, 27 maja 2012

Koniec z blogiem.

Witam moi kochani. Mam dla was złą .. lub dobrą wiadomość. Kończę pisać tego bloga. Nie jestem zadowolona z tego opowiadania i nie chcę go dłużej przeciągać bo i ja się męczę i wy czytając tę beznadzieję. Chciałam podziękować wszystkim , którzy byli ze mną. Dawaliście mi chęci do pisania i dlatego na pewno nie przestanę tego robić. Dalej będę pisać jednak teraz będę myśleć nad tym co robię. Najpierw sobie wszystko poukładam, napisze coś nowego i gdy postanowię założyć nowego bloga , dam wam tutaj linka. Nie usunę tego bloga , ale już więcej nie napiszę na nim rozdziału.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wszystkie miłe komentarze

PS. Jeśli chcecie mieć ze mną kontakt nadal zapraszam na gg : 42560055 lub na e-maila: kate963@op.pl

8 komentarzy:

  1. Anonimowy27 maja, 2012

    Szkoda,bo bardzo lubiłam twojego bloga ;D Mam nadzieję,że szybko napiszesz coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę no smutno mi . Bardzo spodobał mi się Twój blog. :(
    Ale ważne że nie przestaniesz tworzyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda.
    Bardzo polubiłam sposób w jaki piszesz i będzie ciężko no ale cóż nie mogę mieć do ciebie pretnesji gdyż Cię rozumiem.
    Jeżeli mogę mieć tylko jedną proźbę ; dodaj epilog, żeby to jakoś zakończyć bo tak troszkę głupio.

    OdpowiedzUsuń
  4. ej no Lily ! skazujesz mnie na wieczne za załamanie ;///

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że skończyłaś działalność z tym blogiem, ale może czasem na niego wpadniesz iii skomentujesz jakieś moje posty ?

    www.my-chemical-lifexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. blog jest Ok
    Tylko napisz jakies zakonczenie
    bo nie do konca jest nierzozumiale
    przeczytalam juz wiele takich opowiadan
    to jest dobre ale bedzie lepiej gdy
    napiszesz zakonczenie.


    -Sarah-

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog jest super! Ale szkoda że go nie dokończysz... T_T

    OdpowiedzUsuń
  8. Tajemnicza dziewczyna z problemami. Los się do niej uśmiechnie czy się za kocha? On samotny? chyba nie ma przyjaciół ,ale czy to wystarczy by być szczęśliwym?

    Kiedy te dwie podobne osoby z przykrą przeszłością się odnajdą co z tego wyniknie?

    Zapraszam na opowiadanie:

    ,,Bo życie jest bardziej skomplikowane niż myślisz..."

    Czytaj: http://can-i-call-you-the-friend.blogspot.com/

    Nastolatka z problemami dotyczącymi rodziny. Uzależniona od gier internetowych wesoła i jednocześnie smutna. Spotyka w grze swoją miłość ,której nigdy nie widziała i pewnie nie zobaczy.

    A jednak coś się miedzy nimi rodzi a wraz z tym rodzi się nowe życie szesnastolatki.

    Zapraszam na opowiadanie:

    ,,Przez internet do serca"

    Czytaj: http://stara-milosc.blogspot.com/

    Proszę o komentarz ! :D

    OdpowiedzUsuń