piątek, 20 kwietnia 2012

Jest nas już 1000 :D

Witam po raz kolejny. Jak zauważyliście bądź nie, na naszym liczniku odwiedzin strzelił już 1000. Chciałabym wam z tego powodu bardzo podziękować bo to dzięki wam dalej prowadzę tego bloga. Jesteście wsparciem i motywacją, która daje mi chęć do pisania.
A tak  a propos dzisiaj bądź jutro powinien pojawić się kolejny rozdział, jeszcze dokładnie nie wiem, ale coś w tych okolicach.
Swoją drogą słyszeliście o tej głośnej sprawie? Chodzi mi o to wielkie szaleństwo, które wywołał Liam Payne, a konkretniej o koncert w Sydney. Zdania na internecie są podzielone.. jedni uważają , że powiedział "Put your hands up" inni zaś uważają, że powiedział "W górę ręce" , a co wy usłyszeliście? Ja szczerze powiedziawszy przysłuchuję się temu jakiś czas i za nic w świecie nie umiem usłyszeć Put Your Hands Up, ale też jakoś nie chce mi się wierzyć , że powiedział w górę ręce..  Po prostu zwariować można. xd Jeśli ktoś nie widział filmiku macie link http://www.youtube.com/watch?v=Mk2wvFo1TtM

PS. Jeśli chodzi o gg to cieszę się, że tak wiele osób się do mnie odzywa, ale zrozumcie, że ja też nie siedzę cały czas wpatrzona w ekran, jeśli nie odpiszę po minucie to poczekajcie jeszcze trochę, a na pewno odpiszę. Co wam szkodzi zminimalizować okienko i zaglądać czy odpiszę, do 5 minut powinnam się odezwać. :) A co do opinii to jednak prosiłabym pisać ją w komentarzach, a na gg po prostu zapraszam do ogólnej rozmowy.

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem powiedział 'put your hands up'
    Dziękować nie trzeba , bo piszesz fajnie i aż chce się czytać ; )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak no bo na pewno tak powiedział, tylko ja tego usłyszeć nie umiem. xd

      Usuń
  2. Haha, ja też się temu przysłuchuję i wydaje mi się, że mówi "W górę ręce", ale pewnie słyszę, to co chce xd
    Tak w ogóle, to z niecierpliwością czekam na nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah,ja też nie potrafię tam usłyszeć "Put your hands up". Jedyne co mi pasuje to "w górę ręce" ;D

    OdpowiedzUsuń